loading...
وب سایت آموزشی و تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 201 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

در Uncharted 4 از یک تکنولوژی جدید انیمیشنهای صورت استفاده شده است

تریلر نمایش داده شده از عنوان Uncharted 4 A Thief's End در E3 2014 افراد کثیری را تحت تاثیر قرار داد؛ Nathan Drake شخصیت بازی در این تریلر علاوه بر جلوه های بصری فوق العاده از انیمیشن صورت شگفت انگیزی نیز بهره می برد و باعث شد خیلی ها بر این عقیده باشند که این قسمتی از کات سین از پیش رندر شده است (Pre-Rendered Cutscene)

امروز برنامه نویس و کدنویس استدیو خانم Corrine Yu در حساب شخصیش در توییتر اعلام کرد که برای بازی یک تکنولوژی جدید انیمیشنهای صورت ساخته است و اینکه علاقه مند است پس از عرضه بازی اطلاعاتی در این رابطه به اشتراک بگذارد

خیلی دوست دارم در مورد تکنولوژی جدید انیمیشهای صورت که برای Uncharted 4 ساخته ام پس از اینکه انتشار یافت اطلاعاتی به اشتراک بگذارم... تا 2015 زیاد طول نمی کشه! :) "

هر چند که او در حال حاضر بر روی نسخه PS4 عنوان The Last of Us کار می کند اما پس از اتمام ماجراجویی جول و الی، او دوباره به کار بر روی Uncharted 4 و ویژگی های بصری اش مشغول خواهد شد

پس از The Last of Us دوباره به کار روی Uncharted 4 خواهم پرداخت و اکنون یک جلسه در مورد گرافیک و کدنویسی آن داریم "

Yu همچنین از دوره Crunch تکمیل کار تریلر Uncharted 4 دفاع کرده است و گفته است که:

این دوره در استدیوی N@ughty Dog تحمیلی نیست و ما کاری که اینجا انجام می دهیم را دوست داریم "

برنامه نویس استدیو آقای Drew Thaler نیز ذکر کرده است که کاری که برای عنوان The Last of Us انجام داده است به مراتب از کاری که در هنگام ساخت سیستم PlayGo کنسول PS4 انجام داده بسیار ساده تر بوده است (این سیستم اجازه می دهد بتوانید در هنگام بازی کردن به دانلود بپردازید)

وقتی که در کنار خانواده هستیم به شدت محترم گماشته می شود و محفوظ است "

فشار نهایی که به من در هنگام کار بر روی TLOU وارد شد بسیار ساده تر از زمان کار روی PS4 بود؛ در طول هفته زمان اضافه و وقت تماس تلفنی نداشتم "

به غیر از Drew یکی دیگر از برنامه نویسان استدیو آقای Max Dyckhoff نیز در بلاگ خود در مورد سپری شدن دوره Crunch توضیحات جالب و خواندنی ای داده است که می توانید در اینجا مطالعه کنید

این صحبتها قطعا جالب توجه است آن هم از زبان اعجوبه هایی گمنام در صنعت گیم. خیلی از ما کارگردانان، نویسنده ها و یا تهیه کنندگان بازیها رامی شناسیم اما برنامه نویسان و مهندسان پشت تولید یک بازی کمتر از جادوگردان پشت جادو نیستند!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دوره Crunch چیست؟ دوره Crunch یکی مقطع مخوف و ترسناک است که هر بازیساز در روند توسعه بازی با آن رو به رو می شود. در دوره Crunch سازندگان باید کیفیت نهایی محصول را به حد مورد انتظار برسانند و در این دوره ساعاتی زیادی از زمان خود را فقط صرف بهتر کردن محصول می کنند. در دوره Crunch سازنده ها صرفا در حال بهتر کردن محصول هستند و ممکن است بارها برای ارتقا یک بخش کدنویسی های خسته کننده ای را انجام دهند و معمولا این کار تنها برای بهبود کیفیت نسخه نهایی است و ممکن است برخی از استودیو ها چندان تاکیدی بر روی آن نداشته باشند. با این وجود دوره Crunch برای تمامی بازیسازان منفی و مخوف نیست

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود , دانلود بازی , دانلود آهنگ , دانلود فیلم , آموزشگاه , آموزش خیاطی , آموزش کاردستی , فیفا15 , فیفا , فیفا , fifa , fifa15 , pes , pes2015 , 2015 , pes15 , fifa15 , fifa2015 , چتروم , چت , چت گاه , بهترین سایت آموزشی , آموزشگاه بازی , آموزش ساخت سایت , هاست , دامنه , خرید پستی بازی FIFA 15 , خرید پستی , فروشگاه , عکس , سکسی , آهنگ , موزیک , فیلم سکسی , دانلود فیلم سکسی , دانلود سکس , دانلود عکس سکسی , کلش اف کلنز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از عملکرد سایت راضی هستید یا خیر ؟
    کانال ما در آپارات

    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1549
  • کل نظرات : 182
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 165
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 383
  • بازدید امروز : 1,093
  • باردید دیروز : 3,361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18,870
  • بازدید ماه : 31,922
  • بازدید سال : 266,071
  • بازدید کلی : 1,579,195