مبارزات در Witcher 3 به آسانی آنچه که در E3 دیده شد نیست
همانطور که در جریان هستید استدیو لهستانی سی دی پرجکت رد بالاخره و در طی کنفرانس شرکت ماکروسافت در E3 2014 اولین تریلر کاملا گیم پلی عنوان مورد انتظار خود یعنی The Witcher 3: Wild Hunt را منتشر کرد. اما نکته ی قابل تامل اینجا بود که بر خلاف وعده های سازندگان مبنی بر تاکتیکی شدن مبارزات ما شاهد آبکی شدن مبارزات بودیم! اما هم اکنون آقای John Mamais توضیحاتی را در این باره بیان کرده اند.
ایشان در سخنان اخیرشان مبنی بر عدم اسان شدن مبارزات این چنین گفتند:
” چیزی که ما در کنفرانس مایکروسافت نمایش دادیم، راهی آسان برای پیشروی در گیم پلی بود. زیرا ما فقط ۵ دقیقه زمان داشتیم پس باید در بازی هرچه سریع تر پیشروی انجام می شد. همچنین شما در بازی شاهد قطعه قطعه شدن دشمنان زیادی بودید اما این امر در بازی نهایی به این شکل نیست. همچنین ما نظرات مردم را دنبال می کردیم که آنها می گفتند: این گیم پلی بسیار آسان است! اما این چنین نیست. “
همچنین ایشان در ادامه افزودند که؛ نمایش بازی بر روی X one بوده است زیرا استدیو سی دی پرجکت رد برای PC و با استفاده از DirectX 11 بازی می سازد و چون X one نیز از این DirectX بهره می برد نمایش بر روی آن صورت گرفت. در پایان لازم به ذکر است که این عنوان در سال آینده و برای پلتفرم های PC / PS 4 و X one روانه ی بازار گیم می شود.