loading...
وب سایت آموزشی و تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 271 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

Ubisoft: مایکروسافت و SONY میخواستند تا بازیها روی ۳۰FPS قفل شود

بنظر اوضاع این روزها برای  Ubisoft اصلا بر وفق مراد نیست .بعد از انتشار این خبر که بازی Assassins Creed Unity  رو رزولوشن ۹۰۰p و فریم ریت ۳۰ قفل شده است حال خبر دیگری منتشر شده آنهم اینکه به گفته Ubisoft میگوید Sony و Microsoft وی را در منگنه میگذارند و اجبار میکنند که نسخه PC بازیهای خود را روی ۳۰ فریم بر ثانیه قفل کند.

در طی یک کنفرانسی در یک مدرسه در مورد برنامه نویسی بازیهای ویدیویی یکی از کارمندان Ubisoft اطلاعات جالبی را فاش کرد.که توجه شما را به آن جلب میکنیم:

خوب دقیقا چه اتفاقی برای بازی Watchdogs افتاد ؟
کارمند یوبی سافت در صحبتهای خود به این موضوع اشاره کرد که بعد از اتمام پروژه ما باید بازی را برای سازنده های کنسول میفرستادیم تا آنها هم این بازی را تست کنند و بعد به ما بگویند که باید چه قسمتهایی را رد بازی نگه داریم و چه قسمتهایی را از آن جذف کنیم.

۳۰ فریم یا ۶۰ فریم ؟مسئله این است!
طراح بازی گفت که آنها میخواستند ابتدا بازی بر روی ۶۰ فریم  اجرا شود اما بعد به خاطر محدودیت ها از این کار منصرف شدند و بازی های اخیر را روی ۳۰ فریم بر ثانیه قفل کرده اند البته وی نیز به این نکته اشاره کرد که SONY و Microsft آنها را تحت فشار قرار دادند که این محدودیت فریم ریت را بر روی نسخه های PC بازی ها نیز اعمال کنند.

مدیرهای میانی و مدیرهای بالارتبه چگونه انتخاب میشوند؟

سیستم مدیریتی به اینگونه است که مدیران همان برنامه نویسان قبلی هستند و یا حتی در مواقعی هم مدیران از بین کارآموزان و کارورزان و حتی مهندسین انتخاب میشوند

بسیاری از مردم نسبت به این تصمیم که بازیهای شما بر روی ۳۰ فریم اجرا شوند اعتراض کردند .شما از این موضوع مطلعید ؟اگر بلی پس نظر شما در این مورد چیست؟

ببینید ما یکسری محدودیتهایی داشتیم و با توجه به این محدودیتها باید بین گرافیک و گیم پلی یکی را انتخاب میکردیم علاوه براین اشاره شد که کمپانی های سازنده کنسول ها نیز در این زمینه ما را تحت فشار قرار دادند که نسخه های PC روی ۳۰ فریم قفل شود .

خوب بگذارید در مورد تاثیر هوش مصنوعی و تاثیر APU کنسول ها روی هوش مصنوعی بازی بپرسیم

سوال شما را متوجه شدم .وقتی که از محدودیت صحبت میکنیم یعنی اینکه ما در برخی از بازیها به اجبار باید از سیستم رایانش ابری مایکروسافت به جای APU برای هوش مصنوعی بازیها استفاده میکردیم.

شما کدام پلتفرم را برای ساخت و توسعه بازیهایتان ترجیح میدهید ؟

مطمئنا PC. چون در هر بازی که برای کنسول میساختیم باید از زبان ها برنامه نویسی خاص و ابزراهای اشکال زدایی زیادی استفاده میکردیم و علاوه بر این باید رضایت سازنده های کنسولها را هم جلب میکردیم .

آیا کارمندان Ubisoft مجاز هستند در صورتی که فرصت های شعلی بهتری پیدا کردند برای کار به  استودیوی دیگری بروند ؟

بله .گاهی اوقات هم همین مهندس ها هستند که به استودیوهای دیگر میروند و فرصت ها شغلی بهتری مثل مدیریت را کسب میکنند .البته گاهی عکس این قضیه هم اتفاق می افتد اما در نهایت کارمندان ما میتوانند فرم استخدام سایر شرکت ها را نیز پر کنند و در صورت وجود فرصت شغلی بهتر تیم خود را عوض کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود , دانلود بازی , دانلود آهنگ , دانلود فیلم , آموزشگاه , آموزش خیاطی , آموزش کاردستی , فیفا15 , فیفا , فیفا , fifa , fifa15 , pes , pes2015 , 2015 , pes15 , fifa15 , fifa2015 , چتروم , چت , چت گاه , بهترین سایت آموزشی , آموزشگاه بازی , آموزش ساخت سایت , هاست , دامنه , خرید پستی بازی FIFA 15 , خرید پستی , فروشگاه , عکس , سکسی , آهنگ , موزیک , فیلم سکسی , دانلود فیلم سکسی , دانلود سکس , دانلود عکس سکسی , کلش اف کلنز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از عملکرد سایت راضی هستید یا خیر ؟
    کانال ما در آپارات

    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1549
  • کل نظرات : 182
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 165
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 383
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 3,361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17,918
  • بازدید ماه : 30,970
  • بازدید سال : 265,119
  • بازدید کلی : 1,578,243